Predstavke i pritužbe na rad javnih tijela
Sukladno članku 26. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („NN“br: 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 140/20) tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave dužna su omogućiti građanima i pravnim osobama podnošenje predstavki i pritužbi na svoj rad kao i na rad njihovih upravnih tijela, te na nepravilan odnos zaposlenih u tim tijelima kad im se obraćaju radi ostvarivanja svojih prava i interesa ili izvršavanja svojih građanskih dužnosti.
Na podnijete predstavke i pritužbe čelnik tijela jedinice lokalne samouprave, odnosno upravnih tijela tih jedinica dužan je građanima i pravnim osobama dati odgovor u roku od 30 dana od dana podnošenja predstavke, odnosno pritužbe.
Tijela iz stavka 1. ovoga članka dužna su u službenim prostorijama na vidnom mjestu osigurati potrebna tehnička i druga sredstva za podnošenje predstavki i pritužbi (knjiga za pritužbe i sl.) i omogućiti usmeno izjavljivanje predstavke i pritužbe.
Predstavke i pritužbe na rad tijela Općine Dvor mogu se predati u pisanom obliku ili usmeno na urudžbeni zapisnik u uredovno vrijeme Jedinstvenog upravnog odjela na adresi Trg bana Josipa Jelačića 10, 44440 Dvor.
Pisane pritužbe možete dostaviti na jedan od sljedećih načina:
- putem pošte na adresu Općina Dvor, Trg bana Josipa Jelačića 10, 44440 Dvor ili
- putem e-maila tajnica@dvor.hr ili
- ubaciti pismeno u sandučić za predstavke i pritužbe koji se nalazi u zgradi Općine Dvor, Trg bana Josipa Jelačića 10, 44440 Dvor
Pritužbe bez valjanih podataka (ime, prezime, kontakt informacije) neće biti uvažene.