Z A P I S N I K

sa sjednice Stožera civilne zaštite Općine Dvor, održane 09. ožujka 2018. godine u zgradi Općine Dvo

Nazočni:

  • Općinski načelnik Nikola Arbutina

  • Franjo Juranović – načelnik Stožera

  • Milan Rudić – član Stožera

  • Načelnik Policijske postaje Dvor Dario Potalec

  • Pomoćnik načelnika Policijske postaje Dvor Mladen Savurdić

  • Božo Trivanović, direktor trgovačkog društva Dvorkom d.o.o. za komunalne usluge Matijevići – član Stožera

  • Zvonimir Vukorep, Općinsko društvo Crvenog križa Dvor – član Stožera

  • Stevo Paripović, Jedinstveni upravni odjel – član Stožera

Sjednica Stožera započela je u 08,30 sati. Sjednici je predsjedavao načelnik Stožera Franjo Juranović

Predložen je slijedeći dnevni red:

  1. Informacija o stanju na terenu vezano za obranu od poplave na području Općine Dvor

  2. Organizacija dežurstva

Ad 1)

Načelnik Stožera Franjo Juranović upoznaje nazočne o stanju na terenu, te je objasnio je da se obilazi teren za koji postoji mogućnost da bude zahvaćen poplavom. Za sada nisu ugrožene prometnice niti stambeni i prateći objekti na području Općine.

Općinski načelnik Nikola Arbutina upoznaje nazočne sa informacijama dobivenim na izvanrednoj sjednici Stožera zaštite i spašavanja Sisačko-moslavačke županije, održanoj 08. ožujka 2018. godine. Ukazuje na područja koja bi mogla biti ugrožena poplavom, te predlaže mjere koje se trebaju poduzimati.

Načelnik Policijske postaje Dvor Dario Potalec ukazuje na aktivnosti koje poduzima Policijska postaja Dvor.

Ad 2)

Bit će osigurano stalno dežurstvo u Općini Dvor u subotu i nedjelju, odnosno dežurstvo tijekom 24 sata u subotu i nedjelju.

    Za subotu i nedjelju bit će osigurana prisutnost 20 zaposlenika koji rade na poslovima javnih radova, prisutnost zaposlenika Dvorkoma d.o.o. Matijevići i Komunalca d.o.o. Matijevići, a po potrebi i članova Dobrovoljnih vatrogasnih društava.

 

Načelnik Stožera
Franjo Juranović